Введіть запит для пошуку
УКР
ENG

Оголошення про проведення відбору на посаду Генерального директора АТ "МГУ"

15 грудня 2020 року, м. Київ

Згідно зі Статутом АТ "МГУ" та рішенням Наглядової ради оголошується відбір кандидатів на посаду Генерального директора АТ "МГУ".

Управління корпоративними правами держави в АТ "МГУ" здійснюється Міністерством фінансів України.

АТ "МГУ" створено наприкінці 2016 року на виконання зобов’язань України в рамках Третього енергопакета, який передбачав відокремлення діяльності з транспортування природного газу від його постачання та видобутку.
АТ "МГУ" є єдиним власником 100% частки у статутному капіталі ТОВ "Оператор ГТС України", яке веде діяльність із транспортування природного газу.

Наглядова рада АТ "МГУ" реалізовує повноваження загальних зборів учасників ТОВ "Оператор ГТС України".

Крім того, Товариство успішно впроваджує корпоративну реформу в Україні, зокрема через створення та функціонування незалежної Наглядової ради, та докладає усіх необхідних зусиль задля забезпечення газової незалежності України.

Основні завдання та обов’язки Генерального директора АТ "МГУ":

Виконання зобов’язань АТ "МГУ" за договором купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ "Оператор ГТС України";

  • Представництво інтересів АТ "МГУ", формування консенсусу та підтримка відносин з українськими і міжнародними стейкхолдерами, в тому числі з міністерствами, міжнародними фінансовими установами, регуляторами;
  • Загальне управління компанією, підтримання прозорої моделі управління;
  • Контроль фінансових показників компанії, зокрема проведення щорічних аудитів та розкриття інформації;
  • Інші завдання та обов’язки, встановлені Статутом АТ "МГУ".
  • Забезпечення відповідності корпоративного управління АТ "МГУ" принципам OECD.

ПЕРШИЙ ЕТАП

Особи, які бажають взяти участь у відборі, до 20 січня 2021 року мають надіслати на адресу електронної пошти ceo.vacancy@mg.org.ua (телефон для довідок: (044) 364 32 75) такий пакет документів:

ДРУГИЙ ЕТАП

На другому етапі конкурсу претенденти пройдуть співбесіду з членами Наглядової ради АТ "МГУ".

До початку співбесіди, 1 лютого 2021 року, такі особи мають надіслати на адресу електронної пошти ceo.vacancy@mg.org.ua наступні документи українською або англійською мовою:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію трудової книжки (за наявності) або іншого документа, що підтверджує досвід роботи (за відсутності трудової книжки, особа може подати копії рекомендаційних листів з місця роботи із зазначенням термінів роботи або звіт про зібрані рекомендації);
  • копію документа(ів) про вищу освіту;
  • копії документів про отримання додаткової освіти, знань, які є бажаними або необхідними для виконання особою її посадових обов’язків із урахуванням основних напрямків діяльності та стратегії АТ "МГУ" (за наявності);
  • копію довідки компетентного органу країни постійного місця проживання фізичної особи про відсутність судимості;
  • копію рекомендацій та інші документи на свій розсуд.

Претендент несе відповідальність за достовірність поданих документів та інформації.

Із фінансовою та статистичною звітністю можна ознайомитися на сайті АТ "МГУ".

Претендент на посаду Генерального директора повинен відповідати таким вимогам:

  • вища освіта у відповідній галузі (економіка, право, фінанси, інженерія, природничі науки, міжнародні відносини, ділове адміністрування);
  • авторитетність, політична толерантність, здатність відстоювати інтереси компанії на різних рівнях, комунікабельність;
  • підтверджений досвід в організації та управлінні високоефективною командою (10+ осіб);
  • ініціативність, організованість, структурований підхід до виконання завдань, підтверджений досвід успішної реалізації проектів;
  • здатність управляти викликами, пов’язаними зі співпрацею з державними органами та об’єктами державної власності; розуміння юридичних та комплаєнс зобов’язань, пов’язаних зі статусом посадової особи АТ;
  • підтверджений досвід роботи з акціонерами та партнерами, в тому числі з міністерствами, міжнародними фінансовими установами, регуляторами;
  • глибоке розуміння кращих практик корпоративного управління;
  • глибоке розуміння українських та європейських енергетичних питань, в тому числі газових ринків;
  • досвід роботи в енергетичній сфері або в компаніях, які регулюються державою, співпраці з консалтинговими компаніями, міжнародними фінансовими установами, які співпрацюють з такими компаніями, буде розглядатись як перевага;
  • бездоганна ділова репутація, високі етичні стандарти, надійність;
  • відсутність судимості та обмежень права обіймати посаду;
  • володіння мовами: українська.